Nenašli ste kurz, ktorý ste hľadali?

Zadajte dopyt na vzdelávacie služby, ktorý bude rozposlaný vzdelávacím spoločnostiam na stránkach kurzy.education.sk.

Zadať dopyt

Nechajte nás sledovať najvýhodnejšie ponuky za vás!

Kliknite sem, zadajte agenta pre vašu oblasť a dostávajte nové ponuky z portálu kurzy.education.sk.

Vytvoriť agenta

top

Ako riešiť reklamácie zákazníkov a dodávateľov?

20.9.2016 5

Bratislava,Žilina,Košice

165 €

198 € s DPH

Nezáväzne objednať

Kurz pre verejnosť

Termíny konania

Vyberte si termín, ktorý Vám najviac vyhovuje:

20.9.2016 (8.30-16.00 (Žilina))
10.10.2016 (8.30-16.00 (Košice))
26.10.2016 (8.30-16.00 (Bratislava))
9.11.2016 (8.30-16.00 (Žilina))
8.12.2016 (8.30-16.00 (Bratislava))

Cena

Cena bez DPH
165 €
Cena s 20% DPH
198 € s DPH

Obsah kurzu

Cieľ kurzu

Cieľom seminára je objasniť problematiku reklamácií, vysvetliť podmienky a chyby v reklamačnom procese a odpovedať účastníkom na otázky, ktorých odpovede efektívne zužitkujú v praxi. Od 1.2. 2016 nastali zmeny a sú účinné ďalšie povinnosti podnikateľov v súvislosti s reklamačným konaním platí aj pre e-shopy aj pre všetkých podnikateľov, ktorí predávajú výrobky spotrebiteľom.

Cieľová skupina

pracovníkom reklamačných oddelení firiem, obchodným asistentom

Obsahová náplň

Kategória

Rýchle odkazy

Kontaktné údaje

Www stránka aktivity
www.eseminare.sk

(Tu nájdete viac informácií o tejto aktivite)

Kontakt na organizátora
Dana Jánošíková
tel: 02 / 33 00 52 28
e-mail: dana.janosikova@dashofer.sk

(prosím uveďte www.education.sk ako zdroj informácií)

Miesto konania

Železničiarska 13, 811 04, Bratislava,Žilina,Košice, Slovensko Bratislava I

Zobraziť ďalšie kurzy

Detail organizátora

Organizátor

Verlag Dashöfer, s.r.o.

Sídlo Železničiarska 13, 811 04, Bratislava, Slovensko
Kontakt na spoločnosť Telefón: 02 / 33 00 51 31
Fax: 02/33 00 55 50
E-mail: dana.janosikova@dashofer.sk

(prosím uveďte www.education.sk ako zdroj informácií)

Web

Popis činnosti

Medzinárodná spoločnosť Verlag Dashöfer, s.r.o. pôsobí na Slovensku od roku 1997. Počas svojho pôsobenia sa zaradila k popredným odborným vydavateľstvám v SR a jej meno prezentuje poskytovanie kvalitných a aktuálnych informacií pre širokú odbornú verejnosť. Publikácie vydavateľstva Verlag Dashöfer zahŕňajú odborné príručky, portály a časopisy z rôznych profesných oblastí. Na tieto oblasti v roku 2004 nadviazali aj s organizáciou odborných seminárov či video a online seminárov.

V súčasnosti organizujeme semináre z nasledovných oblastí:

* Dane
* Účtovníctvo a mzdy
* Medzinárodné účtovníctvo
* Medzinárodné zdaňovanie
* Pracovné právo a personalistika
* Financie a finančné riadenie
* Právo a manažment
* Vedenie firmy, živnosti
* Manažérske zručnosti a koučing
* Marketing
* Internet a počítačové zručnosti
* Verejná správa a verejné obstarávanie
* Výroba a doprava
* Stavebníctvo a nehnuteľnosti
* Enviro a odpady
* BOZP
* Predaj a obchod
* Controlling

Našim cieľom je poskytovať zákazníkom vysokú kvalitu a profesionálnu úroveň, ktorých výsledkom je spokojnosť účastníkov seminárov. Radi preto privítame Vaše pripomienky a postrehy. Určite nás posunú správnym smerom.

Referencie (naši top klienti)

  • Orange Slovensko, a.s.
  • Slovenská sporiteľňa, a.s.
  • T-Mobile Slovensko, a.s.
  • Západoslovenská energetika, a.s.
  • Východoslovenská energetika, a.s.
  • Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
  • U. S. Steel Košice, s.r.o.
  • Slovenské elektrárne, a.s.
  • Tatra banka, a.s.
  • Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s.
  • Národná diaľničná spoločnosť, a. s.
  • Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
  • VUJE a.s.
  • VB LEASING SK, spol. s r. o.

Objednávka online

Začiatok správy

Dobrý deň,
na stránkach "kurzy.education.sk" som našiel Vašu aktivitu "Ako riešiť reklamácie zákazníkov a dodávateľov?", ktorá sa zobrazí na linke:
http://kurzy.education.sk/d-118550/ako-riesit-reklamacie-zakaznikov-a-dodavatelov-kurz-bratislava-zilina-kosice

Prosím kontaktujte ma čo najskôr, či je možné prihlásiť sa na túto aktivitu s nasledovnými údajmi:

Údaje:

Vyžiadanie informácií

Začiatok správy

Dobrý deň,
na stránke kurzy.education.sk som našiel Ako riešiť reklamácie zákazníkov a dodávateľov? "http://kurzy.education.sk/d-118550/ako-riesit-reklamacie-zakaznikov-a-dodavatelov-kurz-bratislava-zilina-kosice". Prosím o odpoveď na nasledujúcu otázku:

 

Prihlásiť sa na kurz Kontaktovať organizátora