Nenašli ste kurz, ktorý ste hľadali?

Zadajte dopyt na vzdelávacie služby, ktorý bude rozposlaný vzdelávacím spoločnostiam na stránkach kurzy.education.sk.

Zadať dopyt

Nechajte nás sledovať najvýhodnejšie ponuky za vás!

Kliknite sem, zadajte agenta pre vašu oblasť a dostávajte nové ponuky z portálu kurzy.education.sk.

Vytvoriť agenta

top

Riešenie ťažkých situácií v telefonických rozhovoroch

12.10.2016

Bratislava

300 €

360 € s DPH

Nezáväzne objednať

Kurz pre verejnosť

Termíny konania

12.10.2016

Cena

Cena bez DPH
300 €
Cena s 20% DPH
360 € s DPH
Poznámka k cene
cena zahŕňa vložné, štúdijné materiály, obedy a občerstvenie. Zľavnená cena je 280 € bez DPH. Zľavnená cena platí pri splnení aspoň jednej z podmienok uvedených v brožúrach, ktoré nájdete na www.fbe.sk

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah 2 dni

Obsah kurzu

Cieľ kurzu

Naučiť účastníkov profesionálne a zákaznícky orientovanými technikami zvládať konfliktné a záťažové situácie v telefonických rozhovoroch

  • Naučiť účastníkov efektívne viesť a ukončiť rozhovor so zdĺhavo

    komunikujúcim zákazníkom

  • Precvičiť v rámci modelových situácií praktické komunikačné situácie
  • Rozvinúť schopnosti potrebné k zvládaniu stresu a stresových

    situácií

  • Nacvičiť si relaxačné a ukludňujúce techniky

Cieľová skupina

Kurz „Riešenie ťažkých situácií v telefonických rozhovoroch“ je určený pre operátorov call centier alebo service centier, help deskov, pripadne všetkých, ktorí potrebujú na vysokej profesionálnej úrovni komunikovať so zákazníkom v napätých situáciách cez telefón alebo emailom.

Obsahová náplň

PROFESIONÁLNA TELEFONICKÁ KOMUNIKÁCIA (rýchle zjednotenie znalostí účastníkov)

  • verbálna komunikácia — aktívne počúvanie
  • technika vysvetľovania, technika kladenia otázok, technika

    parafrázovania

  • pozitívne formulácie, formulácie orientované na zákazníka

ŤAŽKÉ SITUÁCIE V KONTAKTE SO ZÁKAZNÍKOM a ich profesionálne zvládnutie

  • zvládnutie nahnevaného zákazníka, jeho emócií, zvládanie vlastných

    emócií

  • riešenie neoprávnených reklamácií, vybrané asertívne techniky
  • vedenie a uzavretie rozhovoru so zdĺhavo komunikujúcim zákazníkom

TYPY SPRÁVANIA ZÁKAZNÍKOV

  • prispôsobenie komunikácie jednotlivým typom správania zákazníka

ZVLÁDANIE STRESU

  • ako spoznáme svoje stresové reakcie (prejavy stresu)
  • stres alebo záťaž, vyrovnávanie sa so stresom
  • preventívne ukľudňujúce cvičenia a techniky vhodné pre využitie pri

    práci v call alebo zákazníckych centrách

TRÉNING modelových rozhovorov z praxe účastníkov

Viac informácií o kurzoch pre call, service centra a help desky na www.fbe.sk

Kategória

Doplňujúce informácie

Lektor Natália Kušnieriková, Ivana Kmeťová
Rokovací jazyk a tlmočenie slovenský
Typ a platnosť osvedčenia Certifikát o absolvovaní kurzu
Odborný garant Dušan Číčel

Rýchle odkazy

Kontaktné údaje

Www stránka aktivity
www.fbe.sk

(Tu nájdete viac informácií o tejto aktivite)

Kontakt na organizátora
Denisa Chrťanová
tel: +421 2 5441 8513
mobil: +421 911 837 240
e-mail: fbe@fbe.sk

(prosím uveďte www.education.sk ako zdroj informácií)

Miesto konania

Liptovská 10, 82109, Bratislava, Slovensko Bratislava II

Zobraziť ďalšie kurzy

Detail organizátora

Organizátor

FBE Bratislava s.r.o.

Sídlo Liptovská 10, 82109, Bratislava, Slovensko
Kontakt na spoločnosť Telefón: 02 5441 8513-4
Fax: 02 5441 8515
E-mail: fbe@fbe.sk

(prosím uveďte www.education.sk ako zdroj informácií)

Web

Popis činnosti

FOR BUSINESS EXCELLENCE (FBE)

HLAVNÉ OBLASTI VZDELÁVANIA A ROZVOJA:

  • Manažment
  • Obchod a zákaznícka orientácia
  • Komunikacia a osobnostný rozvoj
  • Individuálny koučing
  • rozvoj zručností manažérov
  • rozvoj obchodu
  • predajné zručností
  • strategický manažment
  • komunikácia
  • assesment a development centrá
  • 360st spätná väzba

Realizujeme pre klientov INDIVIDUÁLNY KOUĆING

  • role
  • výkonu
  • prac.pozície

ZVYŠOVANIE EFEKTÍVNOSTI PROCESOV

  • Six Sigma
  • Lean Management
  • Analýza a zlepšovanie procesov
  • Project Management I.-IV.
  • EFQM Excellence Model
  • Balanced Scorecard
  • Total Quality Management
  • Reinžiniering
  • ISO 9001
  • Štatistické metódy riadenia procesov
  • Totálne produktívna údržba
  • IT Service Management

FBE je členom Sustainable Performance Improvement Network kde spolupracuje s partnerskými firmami z Kanady, USA, Veľkej Británie, Nemecka, Francúzska a Poľska.

Poradenstvo

  • Personalistika
    • Hodnotenie zamestnancov, analyza kultury organizacie; analýza tréningových potrieb; prieskumy spokojnosti
  • Manažment
    • Treningy soft a hard skills site na mieru: koučing pre manažérov; riadenie tímov; riadenie procesov a projektov
  • Riadenie kvality
    • Six Sigma, Lean Management, štatistické metódy riadenia procesov
  • Rôzne
    • Vlastné tréningové priestory – Nikar Training Center
    • FBE Otvorené kurzy
  • Marketing
    • zákaznícka orientácia a predaj cez servis / call centrá; stratégia zákazníckej spokojnosti

Poradenskú a konzultačnú činnosť zabezpečujeme v týchto štátoch a regiónoch:

  • Česko
  • Slovensko

Referencie (naši top klienti)

  • Automobilový priemysel a jeho dodávatelia
  • VOLKSWAGEN Slovakia, ŠKODA AUTO, U.S.STEEL Košice, TRW Steering Systems Slovakia
  • Visteon Slovakia, YAZAKI Slovakia, Edscha Slovakia Cabrio
  • Finančné inštitúcie a banky
  • IT a telekom spoločnosti:
  • VUB, CSOB Poisťovňa, SLSP, Komerční banka, Česká pojišťovna, Tatra banka,
  • Ostatná výroba:
  • Mondi SCP Ružomberok, INA Skalica, Ruukki SLovakia, Slovalco, Slovnaft, Jungheinrich, DHL Logistics
  • PPC Čab, Nexis Fibers, Vacuumschmelze, Emerson Group
  • Ostatné služby:
  • Emerson, Panasonic Electronic Devices Slovakia, Plastiflex Slovakia, ALCAN,
  • ESET, Slovak Telekom, PosAm, Soitron, E.ON IS Slovakia
  • ZSE - clen e-on, SPS, SWH Siemens
  • Kaufland SR+ČR, AP Media, TELEMONT Slovensko, Privatbanka, OLYMPUS C&S Praha, METRO Cash and Carry
  • SCANIA Slovakia, Petit Press, DHL

Objednávka online

Začiatok správy

Dobrý deň,
na stránkach "kurzy.education.sk" som našiel Vašu aktivitu "Riešenie ťažkých situácií v telefonických rozhovoroch", ktorá sa zobrazí na linke:
http://kurzy.education.sk/d-16517/riesenie-tazkych-situacii-v-telefonickych-rozhovoroch-trening-bratislava

Prosím kontaktujte ma čo najskôr, či je možné prihlásiť sa na túto aktivitu s nasledovnými údajmi:

Údaje:

Vyžiadanie informácií

Začiatok správy

Dobrý deň,
na stránke kurzy.education.sk som našiel Riešenie ťažkých situácií v telefonických rozhovoroch "http://kurzy.education.sk/d-16517/riesenie-tazkych-situacii-v-telefonickych-rozhovoroch-trening-bratislava". Prosím o odpoveď na nasledujúcu otázku:

 

Prihlásiť sa na kurz Kontaktovať organizátora