Nenašli ste kurz, ktorý ste hľadali?

Zadajte dopyt na vzdelávacie služby, ktorý bude rozposlaný vzdelávacím spoločnostiam na stránkach kurzy.education.sk.

Zadať dopyt

Nechajte nás sledovať najvýhodnejšie ponuky za vás!

Kliknite sem, zadajte agenta pre vašu oblasť a dostávajte nové ponuky z portálu kurzy.education.sk.

Vytvoriť agenta

top

Telefonická komunikácia so zákazníkom

otvára sa podľa záujmu

Bratislava

260 €

312 € s DPH

Nezáväzne objednať

Kurz pre verejnosť

Periodicita organizovania kurzu

otvára sa podľa záujmu

Cena

Cena bez DPH
260 €
Cena s 20% DPH
312 € s DPH
Poznámka k cene
V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, občerstvenie počas tréningu, obed, osvedčenie o absolvovaní.

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah 16 hodín

Obsah kurzu

Cieľ kurzu

  • Zabezpečiť profesionálnu komunikáciu s klientom cez telefón
  • Získať zručnosti pre efektívne vedenie hovoru, aktívnu komunikáciu s klientmi
  • Vedieť riadiť telefonický rozhovor
  • Vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu

Cieľová skupina

Tréning je určení účastníkom, ktorí robia na call centrách, zákazníckych servisoch a pre zamestnancov prvého kontaktu.

Obsahová náplň

1. Zásady úspešného telefonického kontaktu so zákazníkom

  • efektívne telefonovanie, časti telefonického rozhovoru
  • výhody a nevýhody telefonického kontaktu
  • špecifiká komunikácie cez telefón
  • poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im
  • verbálny a neverbálny prejav v telefóne (tempo, hlasitosť, …)

2. Techniky počúvania, aktívne počúvanie

  • Parafrázovanie a sumarizácia ako nástroj aktívneho počúvania a overovania porozumenia
  • techniky kladenia otázok, typy otázok
  • poznanie typu partnera počas telefonovania a prispôsobenie sa komunikačným štýlom
  • komunikačné zručnosti počas telefonického kontaktu
  • motivácia partnera ku komunikácii počas telefonického kontaktu
  • prejavy počúvania a empatie v telefóne
  • vhodné a nežiaduce výrazové prostriedky v telefóne

3. Videotréning telefonovania so spätnou väzbou

4. Individuálny plán rozvoja telefonických zručností

Kategória

Doplňujúce informácie

Lektor Skúsená dynamická lektorka so psychologickým vzdelaním a vynikajúcimi výsledkami v tréningoch pre stredný a vyšší manažment zameraných na komunikáciu, telekomunikáciu, riadenie a vedenie ľudí, prezentáciu a lektorské zručnosti.
Typ a platnosť osvedčenia osvedčenie o absolvovaní

Rýchle odkazy

Kontaktné údaje

Www stránka aktivity
www.tcg.sk

(Tu nájdete viac informácií o tejto aktivite)

Kontakt na organizátora
Mgr. Ina Matiašková
tel: +421 905 325 514
mobil: +421 905 325 514
e-mail: treningy@tcg.sk

(prosím uveďte www.education.sk ako zdroj informácií)

Miesto konania

Svetlá 10, 811 02, Bratislava, Slovensko Bratislava I

Zobraziť ďalšie kurzy

Detail organizátora

Organizátor

TOP CONSULT GROUP, s.r.o. & VKC INTENZÍVA s.r.o.

Člen AIVD SR
Sídlo Svetlá 10, 811 02, Bratislava 1, Slovensko
Kontakt na spoločnosť Telefón: 0915 725 884
E-mail: treningy@tcg.sk

(prosím uveďte www.education.sk ako zdroj informácií)

Web

Popis činnosti

TOP CONSULT GROUP, s.r.o. a Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o. sa dohodli na spolupráci od septembra 2012 s cieľom rozšíriť a skvalitniť služby svojim klientom.

TOP CONSULT GROUP, s.r.o.: je personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa orientuje na vyhľadávanie a výber pracovníkov v oblasti manažmentu, ako i širšiemu personálnemu poradenstvu a personálnemu auditu. V rámci tréningovej sekcie organizuje verejné i firemné tréningové programy zamerané na oblasť soft skills, tiež jazykové kurzy, outdoorové programy, firemné dni, koučing, či tvorbu motivačných a hodnotiacich systémov spoločností.

Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o.: zameriava sa na rozvíjanie kompetencií manažérov a špecialistov – sprístupňuje dlhodobé certifikované vzdelávanie a aktuálne programy k vybraným témam z oblastí manažmentu, ľudských zdrojov, marketingu, predaja a logistiky. Organizuje konferencie s vlastným know-how a realizuje akcie konferenčného typu na objednávku.

Poradenstvo

  • Personalistika
    • Assessment/Development Center
    • Hodnotenie výkonu zamestnancov
    • Odmeňovanie a motivačné systémy
  • Manažment
    • soft skills „šité na mieru“ – uzatvorené (firemné) tréningy
    • soft skills – otvorené tréningy
  • Rôzne

Poradenskú a konzultačnú činnosť zabezpečujeme v týchto štátoch a regiónoch:

  • Česko
  • Slovensko

Referencie (naši top klienti)

  • AHOLD Retail Slovakia, k.s.
  • AREVA T&D. spol. s r.o.
  • BRVZ, s.r.o.
  • Cora Geo, s.r.o.
  • Dachser Slovakia, a.s.
  • General Factoring, a.s.
  • Faurecia Slovakia, s.r.o.
  • Heineken Slovensko, a.s.
  • Lenovo (Slovakia), s.r.o.
  • Metsä Tissue, a.s.
  • PricewaterhouseCoopers Slovensko, s.r.o.
  • Rudos Ružomberok, s.r.o.
  • SCA Hygiene Products, s.r.o.
  • Stredoslovenská energetika, a.s.
  • Tatra Banka, a.s.
  • BTG Slovakia, a.s.
  • HSG Zander Slovakia, s.r.o.
  • Embraco Slovakia, s.r.o.
  • First Data Slovakia, s.r.o.
  • Slovenské elektrárne, a.s., člen skupiny ENEL
  • ContiTech Vibration Control Slovakia, s.r.o.
  • ZKW Slovakia, s.r.o.
  • SIKA Slovensko, s.r.o.
  • Continental Matardor Rubber, s.r.o.

Zoznam pobočiek

Názov mesto tel E-mail
TOP CONSULT GROUP, s.r.o. & VKC INTENZÍVA s.r.o. Bratislava 1 0915 725 884 treningy@tcg.sk
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o. Bratislava 5 68286574, 68286616 vkc@intenziva.sk

Objednávka online

Začiatok správy

Dobrý deň,
na stránkach "kurzy.education.sk" som našiel Vašu aktivitu "Telefonická komunikácia so zákazníkom", ktorá sa zobrazí na linke:
http://kurzy.education.sk/d-28210/telefonicka-komunikacia-so-zakaznikom-skolenie-bratislava

Prosím kontaktujte ma čo najskôr, či je možné prihlásiť sa na túto aktivitu s nasledovnými údajmi:

Údaje:

Vyžiadanie informácií

Začiatok správy

Dobrý deň,
na stránke kurzy.education.sk som našiel Telefonická komunikácia so zákazníkom "http://kurzy.education.sk/d-28210/telefonicka-komunikacia-so-zakaznikom-skolenie-bratislava". Prosím o odpoveď na nasledujúcu otázku:

 

Prihlásiť sa na kurz Kontaktovať organizátora